570 427 606 sklep@status-drzwi.pl

Jak wygodnie zamówić towar w salonie Status drzwi?

Zespół Status Drzwi dba o potrzeby swoich klientów. Zdajemy sobie sprawę, że twój zysk to naszą reputacją, dlatego dołożymy wszelkich starań, aby każdy klient był szczęśliwy. W poprzednich wydaniach blogu omawialiśmy różnorodność produktów, ich jakość, rodzaje i ceny. Ale samo posiadanie dobrych produktów to za mało – ważne również jak trafiają do Twojego domu. Oferujemy dostawę na terenie całego kraju, poza tym za jedyne 200 złotych można dostać montaż drzwi wewnętrznych bądź zewnętrznych w takich miejscach jak Grodzisk Mazowiecki, Wołomin, Warszawa, Pruszków i innych (szczególnie na mapce).

Jeśli chcesz, możesz odebrać drzwi bezpośrednio w salonie w takich godzinach:

Poniedziałek-piątek 10: 00-18: 00 oraz od 09: 00 do 14: 00 w sobotę.

Przed odebraniem zamówienia musi ono zostać w pełni opłacone za pomocą transferu bankowego lub gotówką.

Przy odbiorze towaru musisz mieć przy sobie dokument tożsamości, a także otrzymać potwierdzenie zamówienia. Jeżeli odbiera inna osoba, kupujący powinien najpierw potwierdzić to za pomocą e-maila i przekazać tej osobie pisemne upoważnienie.

Odbiorca musi sprawdzić towary pod względem jakości, ilości oraz zgodności z zamówieniem.

UWAGA: Zarejestruj się, by otrzymać zamówienie dopiero po tym, jak poinformujemy Cię (listownie lub telefonicznie), że towar jest gotowy do odebrania.

Zamówione towary są dostarczane kurierem bądź firmą transportową od poniedziałku do piątku zgodnie ze własnym regulaminem.

Przed dowozem zamówienia, cała kwota i koszt dostawy muszą zostać opłacone.

UWAGA: Pamiętaj, aby sprawdzić paczkę! Wszystkie uszkodzenia oryginalnego opakowania muszą być zawarte w dowodzie dostawy lub protokole uszkodzenia ze wskazaniem "uszkodzone opakowanie fabryczne"!

Jedynie opis, napisany przy przyjęciu paczki, podczas wizyty dostawcy, pozwala na roszczenia ubezpieczeniowe dotyczące defektów mechanicznych. Upraszamy jednocześnie o zrobienie zdjęć spakowanego towaru.

Jeśli zauważysz niezgodność wysyłek z zamówieniem, poproś kuriera o przygotowanie raportu rozbieżności. Reklamacje złóż w ciągu siedmiu dni od momentu otrzymania / dostarczenia drzwi.

Odbiór przesyłki przy zamówieniu montażu drzwi zewnętrznych lub wewnętrznych do miasta Grodzisk Mazowiecki bądź innego wskazanego na mapie.

Po odebraniu towaru nasz pracownik skomunikuje się z Tobą, żeby ustalić adres oraz datę bezpłatnego pomiaru. Dowóz w takim przypadku będzie bezpłatny. Dowodzenie poprawności obliczenia ceny montażu zostanie wysyłane e-mailem.

Zaliczka jest płatna po dokonaniu pomiaru i skontaktowaniu się z pracownikiem w celu umowy ostatecznych wydatków oraz daty montażu.

Cena montażu obejmuje dostawę towaru oraz jego rozładunek do miejsca montażu.

Jeśli zdecydowałeś się zamówić zewnętrzne albo wewnętrzne drzwi do Grodziska Mazowieckiego, Wołomina, Łowicza, Głowna, Rawy Mazowieckiej, Mszczonowa lub Marki – sprawdź ofertę w naszym katalogu.

Komentarze
Napisz komentarz