Jak zamawiać

 Jak zamawiać

I Zasady ogólne:

 

1.1.       Zamówienia należy składać wyłącznie poprzez stronę Sklepu Internetowego
status-drzwi.pl lub osobiście w naszych sklepach stacjonarnych.

 

1.2.       W celu uniknięcia pomyłek, bądź powstania nieporozumień, nie przyjmujemy zamówień telefonicznych. Również w ten sposób nie prowadzimy wiążących dla stron ustaleń czy przewidzianych Regulaminem zmian do zamówienia.

 

1.3.       Zamówienia będą realizowane zgodnie z wypełnionym formularzem ze strony internetowej, chyba że e-mailowo, po wysłaniu zamówienia, zostaną ustalone i potwierdzone inne warunki.  Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi i sprawdzenie poprawności wyboru przed wysłaniem zamówienia.

 

1.4.       Zgodnie z Regulaminem Umowa Sprzedaży zostanie zawarta w momencie wpłaty zaliczki za zamówiony towar.

 

1.5.       Przy złożeniu zamówienia na towary nie znajdujące się na stanie magazynowym Sprzedawcy i wpłacie zaliczki nie ma możliwości zmiany zamówienia lub jego anulowania.

1.6.       Należy sprawdzać bezpośrednio u Sprzedawcy czy dany towar jest na stanie magazynowym firmy - za pośrednictwem czatu, formularza kontaktowego, telefonicznie bądź osobiście w Sklepie Stacjonarnym

 

II Procedura zamówienia:

 

2.1.       Wybierz odpowiedni model, kolor i standard wykończenia (laminat/fornir/malowane) drzwi. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do zapoznania się z katalogami współpracujących ze sklepem producentów.

 

2.2.       Uzupełnij dostępne opcje dla wybranego produktu zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem.

 

2.3.       Określ ilość zamawianych produktów, specyfikując każde skrzydło (nazwa, typ, rozmiar, przeznaczenie, kierunek otwierania) i przyporządkowując mu ościeżnicę (typ, głębokość budowlana).

 

2.4.       Dodaj akcesoria które będziesz potrzebował – klamki, tuleje wentylacyjne.

 

2.5.       Dodaj wybrane artykuły do koszyka.

 

2.6.       Sprawdź dokładnie swój koszyk.

 

2.7.       Zdecyduj o formie dostawy – odbiór własny, dostawa pod wskazany adres lub dostawa z montażem.

 

2.8.       Wypełnij formularz z danymi teleadresowymi.

 

2.9.       W komentarzu określ czy potrzebujesz otrzymać fakturę VAT, jeśli tak - podaj dane do faktury.

 

2.10.   Wyślij zamówienie.

 

2.11.   Po wysłaniu zamówienia otrzymasz automatycznego e-maila z nr zamówienia.

 

2.12.   Po otrzymaniu automatycznego e-maila otrzymasz kolejnego e-maila od Handlowca/Sprzedawcy (w godzinach pracy sklepu) zawierającego szczegóły zamówienia, dokładny termin realizacji, należną do wpłaty kwotę, której zaksięgowanie na naszym koncie uruchomi realizację Twojego zamówienia i zawarcie umowy Sprzedaży.

 

2.13.   W przypadku zamówienia drzwi z montażem wpłata zaliczki i zawarcie umowy nastąpi po wykonaniu przez ekipę montażową pomiaru u Klienta. Pomiar jest bezpłatny i niezobowiązujący oraz następuje po dokładnym ustaleniu z Klientem terminu i adresu pomiaru.

 

Pamiętaj, że drzwi (skrzydła, ościeżnice i opaski maskujące) są towarem, który zostanie wyprodukowany od podstaw zgodnie z Twoim zamówieniem.

 

III Formy i zasady płatności:

 

3.1.       100 % należności w przypadku dostawy/odbioru towarów/montażu w terminie do 10 dni roboczych. O skompletowaniu całości zamówienia powiadomimy e-mailowo, informując jednocześnie o gotowości do wydania towaru (wysyłka/odbiór osobisty/montaż). Transakcję zakończymy wystawieniem dokumentu końcowego (paragon, faktura). Płatność należy zrealizować przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego bądź gotówką w magazynie/sklepie stacjonarnym po potwierdzeniu zamówienia.

 

3.2.       40% należności w przypadku dostawy/odbioru towarów/montażu w terminie powyżej 10 dni roboczych. Po wpłacie zaliczki wystawimy fakturę zaliczkową. O skompletowaniu całości zamówienia powiadomimy e-mailowo, prosząc o wpłatę pozostałej do uregulowania kwoty. Jej zaksięgowanie na naszym koncie skutkować będzie powiadomieniem o gotowości do wydania towaru (wysyłka/odbiór osobisty/dostawa z montażem) oraz wystawieniem dokumentu końcowego (paragon, faktura).

 

3.3.       Formy płatności (dostawa powyżej 10 dni roboczych):

a)   przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego –

·        1 etap - zaliczka 40%: Z chwilą wpłaty przez Klienta 40% zaliczki (40% wartości zamówienia) zamówienie zostaje wdrożone do realizacji oraz zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem i Sprzedawcą.

·        2 etap - dopłata: wpływ dopłaty (wartość zamówienia pomniejszona o kwotę zaliczki) na konto Sprzedającego uruchamia zapakowanie/zarezerwowanie zamówionego uprzednio towaru i e-mailowe bądź telefoniczne powiadomienie Klienta o gotowości do wydania zamówienia (wysyłka/odbiór osobisty/montaż).

b)   płatność gotówką podczas osobistego odbioru towaru w magazynie Sprzedającego.

·      1 etap - zaliczka 40%: Z chwilą dokonania przez Klienta płatności gotówką (w Magazynie Sprzedającego - Pruszków 05-800, Al. Jerozolimskie 475) 40% zaliczki (40% wartości zamówienia) zamówienie zostaje wdrożone do realizacji oraz zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem i Sprzedawcą

·      2 etap - dopłata: Z chwilą dokonania przez Klienta płatności gotówką (w magazynie Sprzedającego - Pruszków 05-800, Al. Jerozolimskie 475) dopłaty (wartość zamówienia pomniejszona o kwotę zaliczki) uruchamiana zostaje możliwość odebrania zamówionego uprzednio towaru, po wcześniejszym mailowym bądź telefonicznym powiadomieniu Klienta o gotowości do wydania zamówienia

3.4.   Faktury VAT wystawiane są na prośbę Kupującego, po uprzednim wypełnieniu wszystkich rubryk formularza zamówienia oraz wpisaniu w rubryce „komentarz” do zamówienia - Faktura VAT oraz dane do faktury VAT.